fbpx

کفی سه بعدی فابریک برای انواع ماشین

کفی سه بعدی فابریک برای هر ماشینی متناسب با طرح داخلی آن ماشین طراحی شده و بصورت اختصاصی برای همان خودروی خاص باید استفاده شود.این کار باعث می شود داخل ماشین جلوه بهتری پیدا کند. این نوع از کفی ها با طرح هایی که برایشان در نظر گرفته شده علاوه بر لیز نخوردن باعث کمتر خسته شدن پاها نیز می شوند.

تفاوت کفی های قدیمی با کفی سه بعدی جدید

کفی های قدیمی بخاطر اینکه با کف خودرو سازگار نبودند و اندازه آنها کوچکتر از کف ماشین بود ، در جای خود حرکت می کردند و در بعضی مواقع با رفتن زیر پدال ها خطر آفرین می شدند.

کفی سه بعدی فابریک همانطور که از اسمش پیداست به صورت سه بعدی برای کف ماشین مورد نظر طراحی و قالب ریزی شده و کاملا اندازه کف ماشین شما خواهد بود.

این کفی سه بعدی فابریک طوری طراحی شده که به کف ماشین می چسبد و هیچگونه حرکتی نمی کند و خطرات مربوط به گیر کردن زیر پدال ها را نخواهد داشت.

کیفیت کفی های سه بعدی فابریک

کفی های سه بعدی که از اسمارت آپشن خریداری می کنید از مواد اولیه درجه یک و مقاوم ساخته شده و دارای طول عمر بالا می باشد. در مقابل فرسودگی و سایش مقاوم بوده و در طول سال ها از خرید کفی جدید بی نیاز خواهید بود.
این کفی ها بخاطر اینکه تماما کف اتاق ماشین را می گیرند هیچگونه کثیفی و گرد و غباری زیر آن نمی رود و همیشه  تمیز خواهد بود و از نظر بهداشتی مناسب است. این کفی ها ضد آب و ضد لغزش می باشد و در روزهای بارانی دیگر نگرانی بابت کثیف شدن کف ماشین نخواهید داشت.
علاوه بر این با کف پا نیز منطبق می باشد و در رانندگی های طولانی کمتر احساس خستگی خواهید کرد. کفی سه بعدی  برای اکثر ماشین های موجود طراحی شده و قابل استفاده می باشد.

Top
برندها