fbpx

نصب آپشن گرمکن صندلی فابریک

گرمکن صندلی فابریک امروزه یکی از آپشن های محبوب در افراد می باشد. خودروهای فعلی از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به خودروهای نسل قبلی برخوردار هستند. یکی از این امکانات که برای راحتی راننده و سرنشینان در نظر گرفته شده، گرمکن صندلی فابریک می باشد. در روزهای سرد زمستان نشستن بر روی صندلی که گرمکن داشته باشد باعث لذت بخش شدن رانندگی می شود.
گرمکن صندلی در زیر روکش صندلی ها قرار دارد و بوسیله سیم به باطری ماشین متصل می شود و یک کلید برای کنترل کردن روشن و خاموش در سر راه سیم برق آن وجود دارد.
گرمکن صندلی فابریک در یک پد مخصوص قرار دارد که باعث طول عمر آن می شود. در برخی از مدل ها می توان دمای این گرمکن صندلی خودرو را کنترل کرد و دمای دلخواه را برای آن تنظیم کرد.

 

گرمکن صندلی فابریک

گرمکن صندلی فابریک در شرایط خاصی می تواند باعث بهبود درد در ناحیه کمر شود. خوشبختانه این روزها گرمکن صندلی  مجزا هم به بازار آمده و می توان بر روی انواع خودروها به راحتی نصب کرد و از مزایای آن بهره برد.
با بکارگیری از مواد اولیه مرغوب دوام و طول عمر این وسایل بطور چشم گیری افزایش یافته و می توان با خیال راحت از آنها به مدت طولانی استفاده کرد.

گرمکن

 

همانطور که از نام محصول پیداست این آپشن روی صندلی خودرو نصب می گردد.این سیستم دقیقا برعکس سرد کن صندلی عمل میکند.وظیفه این آپشن گرم کردن صندلی (گرمکن) خودرو می باشد.
در بیشتر خودروهای امروزی این آپشن به صورت فابریک نصب شده است.این آپشن بر روی سایر خودرو ها به صورت غیر فابریک نیز قابل نصب است.این آپشن در برخی خودرو ها از قابلیت کم و زیاد کردن درجه گرما برخوردار است.

 

 

 

 

 

سیستم گرمکن

نصب گرمکن صندلی

حتما نصب گرمکن صندلی ماشین را به افراد خبره بسپارید.هزینه کلید گرمکن به صورت مجزا دریافت می گردد.
کلید مربوطه برای هر خودرو به صورت فابریک ارائه می شود.

Top
برندها